کدام رسانه مناسب تبلیغات صنایع غذایی است ؟
در بسیاری موارد همواره این سئوال در ذهن ایجاد می شود که به راستی کدام رسانه مناسب تبلیغات در صنایع غذایی است ؟

پاسخ به این سئوال نیاز به اطلاعات و بررسی های پیش تر دارد و بعد نوبت این سئوال است ! و سئوالات بیشتری قبل از طرح این مقوله باید پاسخ داده شود ، برخی از مهمترین آنها :

  • آیا برند دارای ساختار یکپارچه هویت بصری هست یا نه ؟
  • آیا وضعیت طراحی بسته بندی کالا، مناسب و مطابق با استانداردهای شلف ایران است یا خیر ؟
  • حضور در شلف کالا به چه میزان است ؟
  • میزان آگاهی از برند (Brand Awareness)
  • در خصوص برندهای تازه وارد به بازار یک نکته که معمولا به آن دقت نمی شود این است که نام کالا به لحاظ استانداردهای هجایی و آوایی چگونه تلفظ می شود ؟
  • بودجه تبلیغاتی برند چقدر تعیین شده است ؟
  • چرایی تبلیغ و مخاطب هدف تعیین شده است ؟
  • بنچ مارک انجام شده است ؟
  • وضعیت رقبا بررسی شده است ؟

و سئوالات بسیار دیگری …

در ماوی دیزاین به دلیل وجود تفکر استراتژیک شعار ( از نگاه بازاریابی تبلیغ کنید! ) انتخاب شده و این مساله در شروع و برای انتخاب رسانه بسیار مهم است . در بسیاری از جلسات کمپین های تبلیغاتی در صنایع غذایی به این مساله به شکل کاملا حرفه ای نگاه شده و قبل از ورود به مبحث انتخاب رسانه به این مسائل توجه ویژه ای خواهیم داشت ، این مساله در دپارتمان استراتژي و خلاقیت ماوی دیزاین انجام می شود .