کدام رسانه مناسب تبلیغات صنایع غذایی است ؟
در بسیاری موارد همواره این سئوال در ذهن ایجاد می شود که به راستی کدام رسانه مناسب تبلیغات در صنایع غذایی است ؟
پاسخ به این سئوال نیاز به اطلاعات و بررسی های پیش تر دارد و بعد نوبت این سئوال است ! و سئوالات بیشتری قبل از طرح این مقوله باید پاسخ داده شود ، برخی از مهمترین آنها :
- آیا برند دارای ساختار یکپارچه هویت بصری هست یا نه ؟
- آیا وضعیت طراحی بسته بندی کالا، مناسب و مطابق با استانداردهای شلف ایران است یا خیر ؟
- حضور در شلف کالا به چه میزان است ؟
- میزان آگاهی از برند (Brand Awareness)
- در خصوص برندهای تازه وارد به بازار یک نکته که معمولا به آن دقت نمی شود این است که نام کالا به لحاظ استانداردهای هجایی و آوایی چگونه تلفظ می شود ؟
- بودجه تبلیغاتی برند چقدر تعیین شده است ؟
- چرایی تبلیغ و مخاطب هدف تعیین شده است ؟
- بنچ مارک انجام شده است ؟
- وضعیت رقبا بررسی شده است ؟
و سئوالات بسیار دیگری …
در ماوی دیزاین به دلیل وجود تفکر استراتژیک شعار ( از نگاه بازاریابی تبلیغ کنید! ) انتخاب شده و این مساله در شروع و برای انتخاب رسانه بسیار مهم است . در بسیاری از جلسات کمپین های تبلیغاتی در صنایع غذایی به این مساله به شکل کاملا حرفه ای نگاه شده و قبل از ورود به مبحث انتخاب رسانه به این مسائل توجه ویژه ای خواهیم داشت ، این مساله در دپارتمان استراتژي و خلاقیت ماوی دیزاین انجام می شود .


ثبت ديدگاه