برندینگ و هویت بصری

هوش مصنوعی !  آری یا نه ؟!
امروزه با انقلاب هوش مصنوعی در دنیای دیزاین و تولید محتوی این  پرسش به ذهن خطور می کند که آیا از این فناوری در حوزه دیزاین استفاده شود یا خیر ؟!!
پاسخ این سئوال بعد از پاسخ به یک سئوال دیگر ، با تامل همراه خواهد بود.
آیا در جراحی مغز خود به هوش مصنوعی اجازه تشخیص و درمان می دهید ؟
پاسخ کمی سخت خواهد شد .
مشخصا شاید این ابزار کمک حال طراحان باشد ولیکن استراتژی بازاریابی و انتقال صحیح آن به هوش مصنوعی همواره با تردید مواجه است .
چون مخاطب این گونه مباحث انسان است ، پس برندینگ و هویت بصری امری بسیار تخصصی است که قرار است بر انسان ها اثر کند نه بر هوش مصنوعی !
برندینگ و تولید محتوا